Former academic staff
Dr. Marian E. PaulThesis: Essays on Organizing for Marketing Success |
|
Dr. Kai WiddeckeThesis: Essays on Retailer Communication |
|
Dr. Tjorven BlöbaumThesis: Essays on Theme and Premium Promotions |
![]() |
Dr. Anne MichelThesis: Essays on Atmospherics at the Point-of-Sale |
![]() |
Dr. Stefan FerraraThesis: Essays on Product Complexity and Negative Prices |
![]() |
Dr. Heike WoltersThesis: Customer Acquisition and Customer Value |
![]() |
Dr. Feriha ZingalThesis: Essays on Pricing in Two-Sided Markets |
![]() |
Prof. Dr. Wiebke Keller (ehem. Schlabohm)Thesis: Essays on Marketing Strategies in Cyclical Environments |
![]() |
Dr. Sarah MüllerThesis: Design of Cause-related Marketing Campaigns |
![]() |
Dr. Carmen HornThesis: Essays on the Effects of Promotions |
![]() |
Dr. Sabine Scheel-KopeinigThesis: Aufsätze zur Selbstselektion und zum Messemanagement |
![]() |
Dr. Sonja SpürkmannThesis: Essays on Multi-Item Promotions |
![]() |
Dr. Anne FriesThesis: Essays on the Success Factors of Cause-Related MarketingWissenschaftspreis 2012 des Deutschen Marketing-Verbands (DMV) |
![]() |
Dr. Jens LangeThesis: Einflüsse auf die kurzfristige Absatzwirkung von Preis-Promotions unmarkierter Produkte |
![]() |
Dr. Frauke Becker (ehem. Hagemeister)Thesis: Optimale nichtlineare Preise für zweiseitige MärkteWissenschaftspreis 2010 des Deutschen Marketing-Verbands (DMV) |
![]() |
Dr. Michael KnafThesis: Referenzeffekte von Multi-Item-Promotions |
![]() |
Dr. Stefanie RudekThesis: Organisation der Verkaufsförderung bei Konsumgüterherstellern |
![]() |
Dr. Christian LutzkyThesis: Vorteilhaftigkeit von Kaufakzeleration bei konsumentengerichteter VerkaufsförderungPreis der Deutschen Marktforschung - BVM/VMÖ Nachwuchsforscher des Jahres 2007 |
![]() |
Dr. Maik-Henrik TeichmannThesis: Erhebung und Analyse von Konsumentenpräferenzen für Gestaltungselemente von Gewinnspielen im Internet |
![]() |
Dr. Timo SchulzeThesis: Nutzungspreise für Online-Zeitungen |
|